HR ASISTENTKA

Místo

Říčany

Popis

Pro našeho významného klienta, obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, elektrospotřebičů, telco, kancelářské techniky atd., hledáme do centrály se sídlem Praha Říčany vhodnou kandidátku na pozici HR asistentka.

Pracovní náplň
– Administrativní podpora personálního ředitele
– Komplexní zaučení a následná starost o procesy související s nástupy/odchody zaměstnanců, dodatky smluv atd.
– Komunikace s vedoucími provozoven v ČR (desítky) a řešení jejich HR potřeb
– Koordinace a administrace výběrových řízení včetně aktivní účasti na pohovorech
– Podpora a koordinace vzdělávacích aktivit a školení zaměstnanců
– Spolupráce na HR projektech společnosti

Požadujeme

– SŠ/VŠ ekonomického nebo humanitního směru
– Praxe v oblasti administrativy výhodou
– Praxe v personalistice výhodou
– AJ komunikativní
– Flexibilita, loajalita (práce s citlivými údaji), přesnost, týmový hráč
– ŘP sk. B

Nabízíme

– Zaměstnanecké benefity
– Zaškolení a pravidelné i ad hoc profesní školení
– Podpora vzdělávání
– Práce ve velké společnosti s velmi širokou náplní práce
– Lokalita – Říčany u Prahy

KONTAKT ZDE

Garee's Random Image Error : There are no published images

Komentáře

komentářů